خرید بهترین مارک یخچال
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزخ یخچال یکی از مهم ترین لوازم جهزیه به شما ر می رود از زمان های قدیم هم همین طور بوده است. اگر قصد دارید تا بیش تر در ارتباط با بهترین مارک های یخچال ، اطلاعات به دست آورید در ادامه همراه من باشید. در ادامه ی این بخش به بررسی بهترین برند هایی که به تولید یخچال می پردازند ، خواهیم پرداخت و آن ها را بررسی خواهیم کرد. تا شما هایی که قدص خرید یخچال را دارید به راحتی با شناخت بهترین و پرفروش ترین مدل های یخچال های موجود در بازار نسبت به خرید آن ها اقدام بکنید. از دسته بنرد هایی که در ادامه تصمیم گرفتیم به بررسی آن ها بپردازیم می شود به برند هایی همچون اسنوا ، ال جی ، سامسونگ و... اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخهوردار می باشند و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشند. در ادامه ی این بخش همراه من باشید. 

انواع مدل‌ یخچال فریزر  در بازار ایران


یخچال فریزر بالا و پایین

گاهی برای خرید بهترین مدل یخچال فریزر، فروشنده از کلماتی کار میبرد که برای ما نامفهوم است. یکی از این کلمات یخچال و فریزر کمبی است. حال منظور از یخچال و فریزر کمبی چیست؟ کمبی به معنی ترکیبی است وقتی یخچال هم کاربرد یخچال داشته باشد و هم کاربرد فریزر داشته باشد را یخچال فریزر کمبی میگویند. در کل یخچال فریزر بالا و پایین کمبی هستند.

یخچال فریزر دوقلو

در این مدل یخچال فریزر، نسبت به سایر مدل‌ّها فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی طراحی شده است. داشتن فریزر جداگانه برای خانواده‌های پر جمعیت امتیاز محسوب می‌شود، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که به نسبت باقی مدل‌ها فضای بیش‌تری را هم اشغال می‌کنند.

 
یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید جز مدل‌هایی است که از تکنولوژی بالاتری برخوردار بوده و طراحی آن به روزتر است یخچال فریزر فضای داخلی کم‌تری داشته اما از نظر ظاهری طراحی بی‌نظیری دارد و برای خانواده‌های پر جمعیت خیلی جذاب‌ است. یخچال فریزرهای ساید دارای آب سرد کن و یخ‌ساز اتوماتیک هستند.

 

عرفی چندتا از برند های خوب تولید کننده یخچال در بازار ایران :

یخچال فریزر امرسان

یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم هر خانه است و برای انتخاب آن لازم است دقت زیادی به خرج داده شود. امروزه برخلاف گذشته تعداد مدل‎‌های موجود در بازار به طرز شگفت‌انگیزی زیاد است و پیدا کردن یخچالی که نیازهایتان را برطرف کند کار چندان سختی نیست.
البته نکات مهمی را باید در انتخاب یخچال مدنظر قرارداد. برای مثال قطعات پلاستیکی داخل یخچال باید باکیفیت باشند و یخچال باید از نظر مصرف انرژی هم به‌صرفه باشد. ضد برفک بودن و داشتن قابلیت‌هایی مانند یخساز اتوماتیک هم می‌تواند مزیت به‌حساب بیاید. به‌علاوه باید پیش از خرید نیاز خودتان و فضایی که برای یخچال در اختیار دارید را نیز در نظر بگیرید.

یخچال فریزر امرسان یکی از محصولات باکیفیت و قابل قبولی است که در حال حاضر در بازار ایران موجود است و می‌توانید انواع آن از یک یخچال فریزر ایستاده ۲۷ فوت گرفته تا یک ساید بزرگ و جادار یا یخچال درب فرانسوی را به‌راحتی تهیه کنید. در حقیقت می‌توان گفت برند امرسان، برندی است که به‌عنوان یک نمونه داخلی در مقابل برندهای خارجی خوب عمل کرده و انواع لوازم خانگی امرسان از ماشین ظرفشویی تا لباسشویی و یخچال فریزر باکیفیت هستند.
کارخانه امرسان در سال‌های اخیر کارهایی مشابه یکی از برندهای امریکایی لاکچری لوازم خانگی انجام داده و می‌توانید یخچال فریز امرسان رنگی برای آشپزخانه تهیه کنید و چیدمان مدرن و شیکی داشته باشید. برای مثال یخچال فریزر ساید زرشکی طرح و رنگی بسیار خواستنی دارد و می‌تواند کل فضای آشپزخانه را تغییر دهد. درحالی‌که اگر بخواهید یخچال‌های خارجی با چنین طرح و رنگی بخرید قیمت‌ها نجومی می‌شوند با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید شیک‌ترین مدل‌های یخچال فریزر امرسان را در اختیار داشته باشید.

 

دوو، تکنولوژی برتر کره

کمپانی دوو الکترونیکز (Daewoo Electronics) پس از ال جی و سامسونگ بزرگ‌ترین شرکت الکترونیکی در کشور کره جنوبی است. این شرکت از سال ۱۹۸۷ تا امروز یکی از نام‌های برتر لوازم خانگی برقی، نه فقط در کره، که در تمام دنیا بوده است. تنوع محصولات دوو از لوازم خانگی صوتی و تصویری تا لوازم خانه و آشپزخانه را پوشش می‌دهد. دوو در یخچال فریزرهای خود همیشه از ترندهای جدید و مدرن رونمایی می‌کند.
یخچال فریزر دوو، دوست‌دار خانواده و طبیعت
در دوو، فناوری به خدمت خانواده و طبیعتی سالم و ماندگار درآمده است. دوو در کنار فراهم کردن امکانات مدرن در یخچال‌فریزرهای خود، اهمیت زیادی هم به حفظ کیفیت مواد غذایی و پایداری منابع انرژی و محیط زیست می‌دهد.
انواع یخچال فریزرهای ساید بآی ساید، دو قلو، در فرانسوی و یخچال فریزر پایین بالا با کیفیت بالایی در این شرکت تولید می‌شوند. اما سبک زندگی می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب یک یخچال فریزر مناسب داشته باشد. اگر به داشتن انواع نوشیدنی علاقه دارید، قطعا یک یخچال ساید دوو می‌تواند فضای کافی برای نگهداری از بطری‌های کوچک و بزرگ نوشیدنی برای‌تان فراهم کند. از طرفی یخچال فریزر دو قلو به معنی دکوراسیون متفاوت در آشپزخانه و دسترسی آسان‌تر است.
این محصولات بسته به نیاز کاربران یا حتی فضای زندگی و کار آن‌ها، در ابعاد مختلف از ۲۰ و ۲۸ فوت گرفته تا ۳۸ و ۳۴ فوت. شاید اندازه و حجم این یخچال‌ فریزرها زیاد باشد و یک یخچال ۱۵ فوتی هم نیاز شما را برآورده کند. اما تکنولوژی و امکانات به کار رفته در این یخچال‌های بزرگ را نمی‌توان با یک یک یخچال کوچک و جمع‌وجور مقایسه کرد.
دوو با خوش‌فکری و با در نظر گرفتن امکانات خاص و ویژه‌ در محصولات خود، کار استفاده از یخچال و فریزرها را فارغ از نوع و ابعاد آن‌ها آسان‌تر کرده است. قفل کودک، یخ‌ساز، آب‌ریز، نمایش‌گر همه به معنای استفاده‌ی آسان‌تر و مطمئن‌تر از یک یخچال فریزر هوشمند برای کابران است.

 

یخچال فریزر ال جی (LG)

یخچال یکی از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه است. حتی پیش از اختراع برق و وجود تکنولوژی‌های امروزی مردم از یخچال‌های طبیعی برای خنک نگه‌داشتن مواد استفاده می‌کردند. روش‌هایی مانند نگهداری مواد خراب‌شدنی در سردابه‌ها و زیرزمین‌های خنک و حتی دفن کردن بعضی از مواد خوراکی درون زمین روش‌هایی بود که مردم گذشته برای سالم نگه‌داشتن مواد غذایی استفاده می‌کردند.
اما امروزه با وجود تکنولوژی لاکچری ترین و جدیدترین مدل‌های یخچال هرروز به بازار می‌آیند و افراد انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای ازنظر کیفیت و قیمت در اختیاردارند.

ال جی،زندگی خوب

برند ال جی یکی از برندهایی است که در زمینه‌ی لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است. محصولات این شرکت از ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی گرفته تا یخچال و اجاق‌گاز یکی از بهترین‌ انتخاب‌های موجود در بازار هستند. ال جی در طی سال‌های گذشته انواع و اقسام مدل‌های یخچال فریز را با اندازه‌های مختلف روانه‌ی بازار کرده است. مهم نیست یک یخچال ۱۸ فوت می‌خواهید، ۲۵ فوت، ۲۷ فوت یا بزرگتر، ال جی همه چیز را در نظر گرفته است. این یخچال‌ها امکانات مختلفی هم دارند که باید متناسب با نیازتان آن‌ها را انتخاب کنید.
برای انتخاب یک یخچال خوب توجه به چند نکته ضروری است. اندازه‌ی یخچال باید مناسب نیاز شما و حجم موادی که می‌خواهید نگه‌داری کنید باشد، کوچک یا بزرگ بودن هر دو ایجاد مسئله می‌کنند، به‌اضافه‌ی اینکه یخچال باید جای کافی داشته باشد اگر فضای آشپزخانه‌ی شما خیلی کوچک است می‌توانید از یخچال‌های زیر کانتر یا مینی یخچال‌ها استفاده کنید. مسئله‌ی بعدی مسئله‌ی انرژی است. برچسب انرژی یخچال در طولانی‌مدت اهمیت زیادی دارد و البته ضد برفک بودن بسیار مهم است. امکاناتی مانند یخساز اتوماتیک یا آبسرد کن جداگانه هم امکاناتی هستند که می‌توانند موردنظر شما باشند.
جدای از کاربرد این روزها ظاهر وسایل خانه هم از اهمیت زیادی برخوردار است. هرکدام از لوازمی که تهیه می‌کنید بخشی از چیدمان به‌حساب می‌آیند. همین باعث شده بسیاری از برندهای لوازم خانگی از جمله ال جی طراحی‌های خاص و جالبی را هم برای بعضی از محصولاتشان در نظر گرفته‌اند. برای مثال می‌توانید یخچال ساید زرشکی طرح گل ال جی را هم برای خانه‌ی جدیدتان تهیه کنید. برای دیدن تنوع ساید بای سایدهایی که ال جی تولید کرده است کافی است refrigerator side by side lg را در گوگل سرچ کنید.

 





:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک یخچال ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: